Voor 17:00 uur besteld ❤️ dezelfde dag verzonden

Vanaf €45 ❤️ gratis verzenden

Bestellen & Retourneren

 

Bestellen

Via de pagina ‘Winkel’ kunnen producten in het winkelmandje gelegd worden. In het winkelmandje vindt je een overzicht van de producten die je hebt gekozen.

Indien je iets verkeerds hebt besteld en nog niet hebt betaald, dan kan je de producten uit het winkelmandje verwijderen.

Indien je iets verkeerds hebt besteld en al wel hebt betaald, dan kan je een e-mail sturen naar bestellingen@greenwalk.nl. Als de bestelling nog niet is overgedragen aan de pakketdienst kunnen wij deze nog wijzigen voor je.

 

prijzen

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

 

Betaling

Betaalmogelijkheden vindt je bij het afrekenproces. Na ontvangst van de betaling krijgt je een bevestiging van de bestelling per e-mail en wordt de bestelling verwerkt en verzonden.

De volgende betaalmogelijkheden zijn beschikbaar:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • Klarna – achteraf betalen
  • Klarna – betaal nu
  • SEPA overboeking
  • Bancontact

 

Verzendkosten & Levertijd

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren.

Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden gedaan, versturen wij nog dezelfde dag.

De verzendkosten zijn € 5,95. Doe je een bestelling boven de € 45,- dan zijn de verzendkosten gratis. Levering verloopt via de pakketbezorging van PostNL, DPD of DHL  Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Doe je een bestelling in het weekend? Dan verzenden wij deze op maandag.

 

Voorraad

Al onze producten zijn op voorraad en daarom direct te leveren. Mocht het voorkomen dat je een product heb besteld die niet op voorraad is, dan informeren wij je daarover en krijg je het aankoopbedrag terug.

 

Levering ondeugdelijk product

Je hebt jouw bestelling ontvangen en je komt er direct achter dat het product is beschadigd en/of niet goed functioneert en/of niet compleet geleverd is. Wij noemen dit “levering ondeugdelijk product” en dat vraagt wat ons betreft om een snelle oplossing.

Het gemakkelijkst is dan om even telefonisch contact met ons op te nemen. Soms kunnen we het mankement meteen verhelpen.

Als dat niet mogelijk is dan vragen we je om het product terug te sturen. Wij sturen jou dan een retourlabel, zodat je het product kan terugsturen. Na ontvangst van het teruggestuurde product sturen we je een nieuw product op.

 

Retourneren

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en te retourneren. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL of andere vervoerders.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht vragen wij het Retourformulier in te vullen en het product terug te sturen. Stuur het retourformulier mee met de bestelling. Wij zullen het verschuldigde aankoopbedrag binnen 5 dagen nadat het product bij ons retour is ontvangen terug betalen.

Je kunt het product goed verpakt terugsturen naar het volgende postadres:

Greenwalk B.V.
Postbus 64
3220 AB Hellevoetsluis

Graag ontvangen we een berichtje als je het product hebt verzonden of nog liever de track&trace code van de verzending, dan kunnen we deze volgen.

 

Er ontbreekt een product van mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Als er een product van je bestelling ontbreekt: Controleer de hele verzenddoos en inhoud en vergelijk de ontvangen bestelling met de pakbon. Als er nog altijd een product ontbreekt, neem dan contact op met bestellingen@greenwalk.nl.

Als de verzenddoos zodanig beschadigd geleverd werd dat er mogelijk een product uit gevallen is, mail dan een foto van de beschadigde doos naar ons. Je zult dan ook het bestelnummer en de lijst van ontbrekende artikelen moeten meedelen. Uiteraard lossen wij dit op en nemen hierover contact met je op.

 

Ik heb andere producten ontvangen dan de producten die ik besteld heb. Wat moet ik doen?

Als je een verkeerd product ontvangen hebt, raden we aan om per e-mail contact met ons op te nemen: bestellingen@greenwalk.nl. Breng ons op de hoogte van alle details van je bestelling en wij nemen contact met je op om jet op te lossen.

 

Mijn bestelling is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?

Als je producten beschadigd geleverd zijn, neem dan een foto van alle beschadigde artikelen samen en mail die foto naar bestellingen@greenwalk.nl. Wij nemen daarna contact met je op om het op te lossen.

 

waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@greenwalk.nl 

 Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.