Neem contact met ons op
Telefonisch
+31 (0)6 16627611
+31 (0)6 16627611
voor algemene vragen:
info@greenwalk.nl
voor vragen over uw bestelling:
bestellingen@greenwalk.nl
Adres
Postbus 64
3220 AB Hellevoetsluis
Zuid Holland
Telefonisch
+31 (0)6 16627611
+31 (0)6 16627611
voor algemene vragen:
info@greenwalk.nl
voor vragen over uw bestelling:
bestellingen@greenwalk.nl
Adres
Postbus 64
3220 AB Hellevoetsluis
Zuid Holland
contactformulier
contactformulier
Faq
Hoe kan ik bestellen?
Via de pagina ‘Winkel’ kunnen producten in het winkelmandje gelegd worden. In het winkelmandje vindt je een overzicht van de producten die je hebt gekozen.
Indien je iets verkeerds hebt besteld en nog niet hebt betaald, dan kan je de producten uit het winkelmandje verwijderen.
Indien je iets verkeerds hebt besteld en al wel hebt betaald, dan kan je een e-mail sturen naar bestellingen@greenwalk.nl. Als de bestelling nog niet is overgedragen aan de pakketdienst kunnen wij deze nog wijzigen voor je.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Betaalmogelijkheden vindt je bij het afrekenproces. Na ontvangst van de betaling krijgt je een bevestiging van de bestelling per e-mail en wordt de bestelling verwerkt en verzonden.
De volgende betaalmogelijkheden zijn beschikbaar:
- iDEAL
- Creditcard
- Klarna – achteraf betalen
- Klarna – betaal nu
- SEPA overboeking
- Bancontact
Wat is de levertijd en de verzendkosten?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren.
Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden gedaan, versturen wij nog dezelfde dag.
De verzendkosten zijn € 5,95. Doe je een bestelling boven de € 45,- dan zijn de verzendkosten gratis. Levering verloopt via de pakketbezorging van PostNL, DPD of DHL Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen.
Doe je een bestelling in het weekend? Dan verzenden wij deze op maandag.
Is het product op voorraad?
Al onze producten zijn op voorraad en daarom direct te leveren. Mocht het voorkomen dat je een product heb besteld die niet op voorraad is, dan informeren wij je daarover en krijg je het aankoopbedrag terug.
Kan ik de bestelling retourneren?
Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en te retourneren. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL of andere vervoerders.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht vragen wij het Retourformulier in te vullen en het product terug te sturen. Stuur het retourformulier mee met de bestelling. Wij zullen het verschuldigde aankoopbedrag binnen 5 dagen nadat het product bij ons retour is ontvangen terug betalen.
Je kunt het product goed verpakt terugsturen naar het volgende postadres:
Greenwalk B.V.
Postbus 64
3220 AB Hellevoetsluis
Graag ontvangen we een berichtje als je het product hebt verzonden of nog liever de track&trace code van de verzending, dan kunnen we deze volgen.
Het product is beschadigd, wat kan ik doen?
Je hebt jouw bestelling ontvangen en je komt er direct achter dat het product is beschadigd en/of niet goed functioneert en/of niet compleet geleverd is. Wij noemen dit “levering ondeugdelijk product” en dat vraagt wat ons betreft om een snelle oplossing.
Het gemakkelijkst is dan om even telefonisch contact met ons op te nemen. Soms kunnen we het mankement meteen verhelpen.
Als dat niet mogelijk is dan vragen we je om het product terug te sturen. Wij sturen jou dan een retourlabel, zodat je het product kan terugsturen. Na ontvangst van het teruggestuurde product sturen we je een nieuw product op.
Er ontbreekt een product van mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Als er een product van je bestelling ontbreekt: Controleer de hele verzenddoos en inhoud en vergelijk de ontvangen bestelling met de pakbon. Als er nog altijd een product ontbreekt, neem dan contact op met bestellingen@greenwalk.nl.
Als de verzenddoos zodanig beschadigd geleverd werd dat er mogelijk een product uit gevallen is, mail dan een foto van de beschadigde doos naar ons. Je zult dan ook het bestelnummer en de lijst van ontbrekende artikelen moeten meedelen. Uiteraard lossen wij dit op en nemen hierover contact met je op.
Ik heb andere producten ontvangen dan de producten die ik besteld heb. Wat moet ik doen?
Als je een verkeerd product ontvangen hebt, raden we aan om per e-mail contact met ons op te nemen: bestellingen@greenwalk.nl. Breng ons op de hoogte van alle details van je bestelling en wij nemen contact met je op om jet op te lossen.